بدبودار چاند اور غیر مقلدین

مولانانورالحسن انور

رکن مجلس العلماء
رکن مجلس العلماء
کہتے ہیں ایک عورت نے اپنے بچے کو پاخانہ کر وایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے پاوں پر بیٹھا کر کرواتی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کچھ گندگی اسکی انگلی کو لگ گئی ۔۔۔۔۔۔۔ جس کا اسے پتہ نہ چلا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ چاند رات تھی سب عورتیں چاند دیکھنے لگیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تو اس نے بھی گندگی سے آلودہ انگلی ناک پر رکھ لی اس کو بد بو محسوس ہوئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔تو کہنے لگئی چاند تو نکلا ہے مگر بدبودار ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔سوچنے کی بات ہے چاند بدبودار نہ تھا مگر اسے اپنی انگلی کی گندگی نظر نہ آئی ۔۔۔۔۔۔۔ اسی طرح غیر مقلدین ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان کی فہم وفراست تو اپنی خراب ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نام فقہ کالے دیتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔ فقہ قرآن وحدیث کے خلاف ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ تقلید شرک ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔امام ابوحنیفہ کی ذات پر اعتراضات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خود کو حق اور جنتی باقی سب دوزخی ۔۔۔۔۔۔۔
مشہور غیر مقلد مولوی ابوشکور عبد القادر ضلع حصار والے لکھتے ہیں
کہ حق مذھب اہل حدیث ہے اور باقی جھوٹے اور جھنمی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ تو اہل حدیثوں پہ واجب ہے کہ ان تمام گمراہ فرقوں سے بچیں ( سیاحۃ الجنان بمناکحۃ اہل الایمان ص4)۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آگے لکھتے ہیں ص5 پر ۔۔۔۔۔۔۔۔ مقلدین حنفیہ کے ہر دوفرقے دیو بندی اور بریلوی بلا شبہ گمراہ ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور اہل حدیثوں جیسے مسلمان نہیں ( سیاحۃ الجنان بمناکحۃ اہل الا یمان ص5)
نواب صدیق حسن صاحب لکھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر ہمارے نزدیک تحقیق یہ ہے کہ سارے جہاں کے مسلمان دوطرح پر ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ ایک خالص اہل سنت وجماعت جن کو اہل حدیث بھی کہتے ہیں دوسرے مقلد مذھب خاص وہ چار گروہ ہیں حنفی ۔۔۔۔ شافعی۔۔۔۔۔ مالکی ۔۔۔۔حنبلی ۔۔۔۔۔۔ ( ترجمان وھابیہ ص52 مطبع محمدی لاہور) نواب صاحب نے کس انداز میں نوابی دیکھائی مذاہب اربعہ کو اہل سنت سے خارج کر کے ۔۔۔۔۔۔۔ لیکن نواب صاحب کو شاید اہل سنت کی تعریف یاد نھی تھی اسلے یہ بات لکھدی امام ابن تیمیہ رحمۃ اللہ لکھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ فان اھل السنت تتضمن النص والجماعۃ تتضمن الا جماع فاھل السنۃ والجماعۃ ھم المتبعون للنص والاجماع (منہاج السنۃ ص 272 ج 3 طبع مصر) اہل سنت کا لفظ نص کو متضمن ہے اور جماعت کا لفظ اجماع کو شامل ہے لہذا اہل سنت والجماعت وہ لوگ ہیں جو نص اور اجماع کے متبع ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حالا نکہ نواب صاحب
اجماع کا وجود اور اس کو شرعی حجت تسلیم نہیں کرتے ۔۔۔۔۔۔۔
(افادۃ الشیوخ ص121 مطبع محمدی لاہور)جب غیر مقدین اجماع کے امکان ۔۔۔۔ اسکی حجیت اور اسکے وجوب اتباع ہی کے قائل نہیں تو پھر اہل سنت والجماعت میں سے کیونکر ہوں گے
چلی تھی برچھی کسی پر کسی کے آن لگی
 

شکاری

وفقہ اللہ
رکن
مانا کاپی پیسٹ نہیں کر رہے ہیں۔لکھ رہے ہیں ان بے ربط باتوں سے کیا فائدہ ۔حسن جی ہم نے آئنہ دکھانا شروع کر دیا تو۔۔۔۔۔[]==[][]==[] تو ذراقلم سنبھال کے۔
 

مولانانورالحسن انور

رکن مجلس العلماء
رکن مجلس العلماء
ا کاپی پیسٹ نہیں کر رہے ہیں۔لکھ رہے ہیں ان بے ربط باتوں سے کیا فائدہ ۔حسن جی ہم نے آئنہ دکھانا شروع کر دیا تو۔۔۔۔۔ExerciseExercise تو ذراقلم سنبھال کے۔
شکاری جی لگتا ہے آپ رحمان ملک ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔ جناب آپ کو میرے لکھنے پہ اعتراض ہے آپ بھی لکھئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مجھے کیا سنا رہے ہو آئندہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ باربط بات لکھیں ہر ایک کے لکھنے کا اپنا انداز ہو تا ہے آپ مجھ سے بہتر لکھ سکتے ہوں گے میں کو ئی ادیب نہیں ہوں مگر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لکھو تو سہی
 

احمدقاسمی

منتظم اعلی۔ أیدہ اللہ
Staff member
منتظم اعلی
جزاک اللہ خان صاحب
شکار کرنے جو آئے شکار ہو کے گئے۔
شکاری جی ـ قسمت کا کھیل دیکھ کہاں ٹوٹی ہے کمند۔۔۔۔۔۔دو چار ہاتھ جب کی لبِ بام رہ گیا۔
 
Top