کچھ کچھ ہوتا ہے (رضاخانی مذھب)

مولانانورالحسن انور

رکن مجلس العلماء
رکن مجلس العلماء
انسانی سوچ کے مختلف انداز ہیں کسی کی سوچ کا دائرہ دنیا کی زندگی کے گرد گھو متا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کوئی اخروی سوچوں میں گم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔عام سوچ کی حد صرف دنیا ہے دن رات بس دنیا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور دین کے متعلق کہتے ہیں۔۔۔۔۔۔ بس ہم نے اپنے آباو اجداد کو یو نہی کرتے ہوئے پایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دین کے لئے نہ تحقیق نہ کسی سے پو چھنے کی زحمت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اگر دنیا کا معاملہ ہو تو فورا تحقیق ایک کسان جو بالکل ان پڑھ ہو فصل کی بہتری کے لئے کئی کسانوں سے مشورے کرے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جڑی بوٹی مار ادویات کو نسی بہتر ہیں ۔۔۔۔۔۔کتنی بار پانی لگا نا ہے محکمہ زراعت سے مشورہ۔۔۔۔۔ اور ان کے مشورے کے مطابق کھاد ادویات کا استعمال ۔۔۔۔۔۔ اور پھر ان پڑھ ہو نے کے باوجود ادویات کے انگریزی نام مکمل یاد ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔مگر دین کے معاملے میں کوئی سوچ تدبر پوچھ نہیں ہوتی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آبائی رسم ورواج ہی کو اپنی نجات سمھج لیا جاتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔دین کے معاملے میں بس اندھیر نگری ہی اسے پسند ہے ۔۔۔۔۔۔۔ اجا لے سے نفرت ۔۔۔۔۔۔۔اکا برین علماء دیو بند نے ہمیشہ اندھیر نگری میں صراط مستقیم کے چراغ روشن کئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔بدعا ت ا ورسوم کی بد بو کے مقابلے میں سنت کی خوشبو کو پھیلا یا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر یہ اجالے یہ سنت کی خوشبو کی مہکار جس سے دل ودماغ معطر ہو رہے تھے ۔۔۔۔۔۔۔ اندھیر نگری کے راجے کو۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔پسند نہ آے انہوں نے اپنی آٹو میٹک فتاوی مشین سے ریڈی میٹ کفریہ فتوے جاری کردئے ۔۔۔۔۔۔۔ اور امت مسلمہ کے راہنماوں کو کفر کے تیروں سے زخمی کر نا ۔۔۔۔۔۔ چا ہا ۔۔۔۔۔۔۔ توحید وسنت کے چراغوں کو بدعات ورسوم کی آندھیوں سے بجھا نا چاہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر جس چراغ کو خدا روشن کرے کون اسے بجھا سکتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دیو بند نے اسلا م کا جھنڈا ساری دنیا میں لہرایا ہے
ظلم وستم کے دور کے اندر حق کا دیپ جلا یا ہے​
رضا خانی مذہب کے پیروکاروں کی ڈیوٹی ہے گمراہی پھیلا نا ۔۔۔۔۔۔ اور گمراہ کر نا ۔۔۔۔۔ ان کا گمراہ کر نے کا ایک یہ بھی طریقہ ۔۔۔ ہے۔۔ اپنے کسی عالم کی وہ کتاب جو اس نے علماء دیو بند کے خلاف لکھی ہو ۔۔۔۔۔ وہ کسی ساتھی کو پڑھنے دیں گے تا کہ وہ پڑھکر یا تو علماء دیو بند کو کافر کہے یاکم ازکم پریشان ہو جاے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے ایک تبلیغی ساتھی کو ایک رضا خانی الیاس قادری کے مرید نے کتاب دی جو علماء دیو بند کے خلاف تھی۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔ تبلیغی ساتھی میرے پاس آئے کہنے لگے جناب میں یہ کتاب پڑھ کر بہت پریشان ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں نے وہ کتاب ان سے لی اور ا نہیں ایک کتاب دی جس کا نام تھا پاگلوں کی کہانی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مولا نا محمد فاضل صاحب کی لکھی ہوئی رضا خا نیت پر بہترین اور اچھوتی کتاب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں نے کہا جس رضا خانی نے تجھے علماء دیو بند کے خلاف یہ کتاب دی ہے اسے یہ کتاب پڑھنے کے لئے دینا اور پڑھنے کی تا کید بھی کر نا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔ دوسرے دن ہی تبلیغی ساتھی پا گلوں کی کہا نی واپس لے کر آیا اور کہنے لگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رضا خانی کہتا ہے میری کتاب واپس کردو اور اپنی لے لو ۔۔۔۔۔میں نے پو چھا کیوں تو وہ کہنے لگا اسے پڑھ کر دل میں کچھ کچھ ہو تا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے کہا اپنے تبلیغی ساتھی سے اسے کہو اب دونوں کتابوں کو سامنے رکھ کے تجزیہ کرو ۔۔۔۔۔۔ سچ اور جھوٹ واضح ہو جاے گا۔۔۔۔ یہ ایک بہترین نسخہ ہے نئے ساتھوں کے لئے اگر یہ الجھن میں ڈالیں تو آپ بھی ایسی ہی کتاب انہیں پڑھنے کے لئے دیں فورا شفا ہو جاے گئی۔۔۔۔۔۔۔ایک رضا خانی آکر کہنے لگا جناب میں ایصال ثواب کے سلسلے میں کچھ معلو مات لینا چاہتا ہوں میں نے کہا ۔۔۔۔۔۔ کس مسلک سے تعلق رکھتے ہو۔۔۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا بریلوی ہوں اور کٹر ۔۔۔۔۔۔۔۔ مولانا احمد رضا خان میرے امام ہیں مجھے ان کی تحقیق پر اعتماد اور بھروسہ ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے کہا آپ بریلوی نہیں ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا الحمد للہ ۔۔۔۔۔
بریلوی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔ میں نے اعلی حضرت کی وصایا شریف نکالکر کہا اس عبارت کو پڑھو ۔۔۔۔۔۔ وصیت اعلی حضرت کی۔۔۔۔
میرا دین ومذھب جو میری کتب سے ظاہر ہے اس پر مضبوطی سے قائم رہنا ہر فرض سے اہم ترین فرض ہے (وصایا شریف ص 9 نوری کتب خانہ لا ھور)
میں نے کہا مانتے ہو کہنے لگا جی ہاں ۔۔۔۔۔۔۔ اب میں نے احکام شریعت نکالی مسئلہ نمبر 70 ص 193
کم داڑھی والے کی امامت کے بارے میں حکم
الجواب ۔۔۔۔ داڑھی منڈانے اور کترانے والا فاسق معلن ہے اسے امام بنانا گناہ ہے فرض ہو یا تراویح کسی نماز میں میں اسے امام بنانا جائز نہیں حدیث میں اس پر غضب اور ارادہ قتل وغیرہ کی وعیدیں وارد ہیں اور قرآن عظیم میں اس پر لعنت ہے نبی صل اللہ علیہ وسلم کے مخالفوں کیساتھ اس کا حشر ہو گا

جاری۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

zakwan

وفقہ اللہ
رکن
بریلویت کازہرغیرمقلدیت سے کم ہے کیونکہ بے چارے بریلوی جاہل ہیں اس لئے ناسمجھ ہیں اورغیرمقلدین پڑھے لکھے جاہل ہیں اس لئے باسمجھ ہیں اب فیصلہ آپ کریں کہ کون زیادہ مجرم ہے؟
 

محمد ارمغان

وفقہ اللہ
رکن
آج یہ بیماری دُنیاوی تعلیم یافتہ لوگوں میں پھیلتی جا رہی ہے کہ جب ہر طرح کی کتابیں اپنی زبان میں ہیں تو پھر کیا ضرورت ہے مولوی کے پاس جا کر پڑھنے کی یا اسلاف کی باتوں پر دھیان دینے کی۔ قرآنِ پاک و احادیثِ مُبارکہ کے ترجمے عام ملتے ہیں اس لیے خود ہی پڑھو، اجتہاد کرو اور عمل کرو، کسی سے سمجھنے کی ضرورت نہیں۔
یہ ’’پڑھا لکھا جاہل “ شخص یہ تو جانتا ہے کہ اگر ڈاکٹر بننا ہے تو میڈیکل کالج میں داخل لے کر اُستا د سے پڑھنا پڑھے گا پھر عملی مرحلے سے بھی گزرنا پڑے گا تب ’’ڈاکٹر“ کہلائے گا۔ حالانکہ بازار سے ڈاکٹری کتابیں بھی مل جاتی ہیں، مگر ان کتابوں کے پڑھنے والے کو دُنیا میں کہیں بھی معالج (ڈاکٹر) تسلیم نہیں کیا جاتا، کیونکہ وہ کسی ادارے سے سند یافتہ و فاضل نہیں ہے اور ایسے شخص سے علاج نہیں کرایا جاتا کہ جان کا خطرہ ہے (جہالت کی انتہاء دیکھئے اب یہ بھی ہو رہا ہے)۔ مگر دین کے معاملے میں ایسا ظلم کیوں؟ نعوذ باللہ ! دین کو اتنا گھٹیا کیوں سمجھ لیا؟
اللہ کے بندے! اگر خود سے سب سمجھنا ہی بہتر و ٹھیک ہوتا تو پھر پیغمبر کی بھی ضرورت نہ رہتی۔ اللہ تعالیٰ اپنی کتاب دے دیتے کہ جاؤ اس کو پڑھو ، خود سے سمجھو اور اس کے مطابق عمل کرو۔
اللہ تعالیٰ نے فرما رہے ہیں کہ پیغمبر خدا جو ارشاد فرما دیں ویسے ہی عمل کرو، اپنی عقل کے گھوڑے مت دوڑاؤ، کیا یہ تقلید نہیں؟
 

ذیشان نصر

وفقہ اللہ
رکن
بہت خوب ۔۔۔!
مولانا ظفر علی خان نے کہا تھا ۔۔۔!

بریلی کے فتوے کا سستا ہے بھاؤ
یہ بکتے ہیں اب کوڑی کے تین تین
 

محمد نبیل خان

وفقہ اللہ
رکن
اللہ تعالیٰ نے فرما رہے ہیں کہ پیغمبر خدا جو ارشاد فرما دیں ویسے ہی عمل کرو، اپنی عقل کے گھوڑے مت دوڑاؤ، کیا یہ تقلید نہیں؟
بہت خوب
 

احمدقاسمی

منتظم اعلی۔ أیدہ اللہ
Staff member
منتظم اعلی
“ پاگلوں کی کہانی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مولا نا محمد فاضل صاحب کی لکھی ہوئی رضا خا نیت پر بہترین اور اچھوتی کتاب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔“ خان صاحب یہ کتاب ہم سب کو بھی پڑھاوادو نا۔اور ہاں دوسری قسط بھی ارسال کردو۔شکریہ اچھوتا موضوع ہے
 

مولانانورالحسن انور

رکن مجلس العلماء
رکن مجلس العلماء
۔۔دوسری قسط
۔ میں نے اعلی حضرت کی وصایا شریف نکالکر کہا اس عبارت کو پڑھو ۔۔۔۔۔۔ وصیت اعلی حضرت کی۔۔۔۔
میرا دین ومذھب جو میری کتب سے ظاہر ہے اس پر مضبوطی سے قائم رہنا ہر فرض سے اہم ترین فرض ہے (وصایا شریف ص 9 نوری کتب خانہ لا ھور)
میں نے کہا مانتے ہو کہنے لگا جی ہاں ۔۔۔۔۔۔۔ اب میں نے احکام شریعت نکالی مسئلہ نمبر 70 ص 193
کم داڑھی والے کی امامت کے بارے میں حکم
الجواب ۔۔۔۔ داڑھی منڈانے اور کترانے والا فاسق معلن ہے اسے امام بنانا گناہ ہے فرض ہو یا تراویح کسی نماز میں میں اسے امام بنانا جائز نہیں حدیث میں اس پر غضب اور ارادہ قتل وغیرہ کی وعیدیں وارد ہیں اور قرآن عظیم میں اس پر لعنت ہے نبی صل اللہ علیہ وسلم کے مخالفوں کیساتھ اس کا حشر ہو گا
میں نے کہا آپ کی داڑھی نہیں اسلئے آپ بریلوی نہیں ۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا میں تو پکا بریلوی ہوں ۔۔۔۔۔مگر حضرت کا فتوی مشکوک ہے میں نے پو چھا کیوں کہنے لگا ۔۔۔۔۔ یہاں ارادہ قتل وغیرہ کی وعید کو حدیث کے حوالے سے ذکر ہے مگر میرے خیال میں کسی حدیث میں داڑھی منڈوانے پر قتل کا حکم مذکو ر نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور داڑھی منڈے پر لعنت قرآن کی کسی آیت میں مذکور نہیں ۔۔۔۔ میں نے کہا بھائی ان کا جواب تو آپ کے حضرت ہی دے سکتے ہیں کہ ان نے یہ الزام اللہ ورسول پر کیوں لگایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں نے کہا بھائی جو اعلی حضرت اللہ ورسول صل اللہ علیہ وسلم پر الزام لگا سکتا ہے اسے علماء دیو بند پر الزام لگانے سے کون روک سکتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دوسری بات آپ نے ختم شریف ( ایصال ثواب ) کے بارے میں پوچھی تھی آپ نے کس کا ختم دلوانا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یا کسی کا دلوانا چاھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا والدہ کا دلوایا ہے اب ۔۔۔۔۔۔ چہلم کا دلوانا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ تو بتاو مولوی جی کے سامنے آپ نے کون سی اشیاء رکھیں تھیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کہنے لگا دودھ کا گلاس اور پھل چاول نمکین۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ نے اعلی حضرت کو ختم میں کیوں چھوڑ دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بریلوی۔۔۔۔۔ نہیں جی میں نے نہیں چھوڑا ۔۔۔۔۔۔ میں نے کہا اعلی حضرت کا دین ومذھب وہ ہے جو انکی کتابوں سے ظاہر ہے یم دیکھئے اس کتاب کا نام ہے وصایا شریف ص9۔۔۔۔۔۔۔۔پڑھو ذرا ۔۔۔۔۔ نہیں آپ پڑھ دیں بریلوی نے مجھے کہا ۔۔۔۔۔۔۔ میں نے پڑھنا شروع کردیا ۔۔۔۔۔
اعزہ سے اگر بطیب خاطر ممکن ہو تو فاتحہ ھفتہ میں دوتین بار ان اشیاء میں کچھ بھیج دیا کریں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
1۔۔۔۔۔دودھ کا برف خانہ ساز اگر بھینس کا دودھ ہو
2۔۔۔۔۔۔مرغ کی بریانی
3۔۔۔۔۔ مرغ پلاو۔۔۔۔۔۔4۔۔۔۔۔۔۔بکری کے شامی کباب۔۔۔۔5۔۔۔ پراٹھے ۔۔۔۔
6۔۔۔۔۔ بالائی ۔۔۔۔7 فیرینی۔۔۔۔۔8۔۔۔۔۔ گوشت بھری کچوریاں
9۔۔۔سیب کا پانی۔۔۔۔۔ 10 انار کا پانی ۔۔۔۔۔۔۔ 11سوڈے کی بوتل
12 دودھ کا برف ۔۔۔۔ٕ۔
بھائی آپ بتلائیں کبھی ان چیزوں پر ختم دلوایا ۔۔۔۔۔۔۔ کہنے لگا نہیں ۔۔۔۔۔۔
میں نے کہا اب ذرا اسمیں سوچنے کی بات یہ ہے 1۔۔۔۔۔ کیا یہ چیزیں بعینہ ہنچتی ہے ۔۔۔ یا ان کا ثواب پہنچتا ہے ۔۔۔۔۔ اگر ثواب پہنچتا ہے تو اعلی حضرت نے ان اشیاء کو متعین کیوں کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 2۔۔۔۔۔۔ اگر یہ اشیاء بعینہ
پہنچتی ہیں تو اس وصیت نامے کی تر تیب بدلنی پڑے گئی ۔۔۔۔۔کہنے لگا وہ ترتیب بدلنے کی وجہ میں نے کہا۔۔۔ اس لئے ۔۔۔ مرنے والوں میں بچے جوان بوڑھے سب ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔یہ اشیا ء مرنے والوں کے حساب سے بھیجنی چاھیے
مثلا مرنے والا اگر جوان ہے تو اسکے ختم پہ ۔۔۔۔۔۔
گنڈیریاں ۔۔۔۔گنے ،۔۔۔۔۔بھنے چنے۔۔۔۔ اخروٹ۔۔۔ بادام۔۔۔۔ سیب۔۔۔۔۔ امرود ۔۔۔ انناس ۔۔۔۔۔۔۔ وغیرہ۔۔
اگر مرنے والا۔۔۔۔۔۔بوڑھا ہے تو اس کے لئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حلوہ کھیر ۔۔۔۔۔ دھی بھلے ۔۔۔۔۔۔۔ دودھ
اگر مرنے والا ۔۔۔۔۔۔ بچہ ہے تو اس کے لئے ایک عدد فیڈر ۔۔۔۔ گرائب واٹر ۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔ کہنے لگا جناب ہم اعلی حضرت کی مذکور اشیاء پر ختم نہیں دلواتے مگر جو باتیں آپ نے فر مائی ہیں ان کو سن کے میرے دلمیں کچھ کچھ ہو نے لگا ہے
اور ساتھ ہی وہ صاحب اٹھ کے جانے لگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں نے کہا اللہ کرے کچھ کچھ جو آپ کے دلمیں ہو نے لگا ہے وہ آپ کی ھدایت کا ذریعہ بن جاے
آمیں
 
Top