پڑھیں اور ضرور پڑھیں

ایم راقم

وفقہ اللہ
رکن
" شکوہِ مومناں "

ماہِ ولاد بھی ہے یہ ماہِ وصال ہے۔
ان کچّے عِشْق بازوں سے میرا سوال ہے۔

یہ تپلے اور سُرنگی یہ بڑھتا ہوا فساد۔
کیا نام ہے یہی مرے سرکار کا میلاد۔

جھنڈے لگاؤ خوشیاں مناؤ مچاؤ دُھوم۔
ثابت نہیں اکابر و اسلاف سے رُسُوم۔

چھوڑا نماز ، روزہ و حجّ و زکوٰۃ کو ۔
جانا امام بغض و حسد بے ثبات کو۔

اتنی خوشی ہے تجھ کو میلادِ حبیب پر۔
اور غم ذرا نہیں ہے وصالِ حبیب پر۔

تجھ کو نہیں ہے یاد وصالِ نبی کا وَقْت۔
مغموم تھا جہان یہ افلاک و بحر و دَشْت۔

جب رحلتِ حضور تھی غمگین تھا سماں۔
ابلیس خوش ہوئے جو تھے غمگین مومناں۔

بغض و حسد کی رِیت کو تقدیس کہدیا۔
اور جانثارِ حق کو ہی ابلیس کہدیا۔

راقم حقیقتوں سے یہ نا آشنائی کیوں۔
سرکارِ مصطفیٰ سے ہی یہ بے وفائی کیوں۔


✍️ایم راقم نقشبندی !!!!
 
Last edited by a moderator:

Izhar ul Haq

وفقہ اللہ
رکن
" شکوہِ مومناں "

ماہِ ولاد بھی ہے یہ ماہِ وصال ہے۔
ان کچّے عِشْق بازوں سے میرا سوال ہے۔

یہ تپلے اور سُرنگی یہ بڑھتا ہوا فساد۔
کیا نام ہے یہی مرے سرکار کا میلاد۔

جھنڈے لگاؤ خوشیاں مناؤ مچاؤ دُھوم۔
ثابت نہیں اکابر و اسلاف سے رُسُوم۔

چھوڑا نماز ، روزہ و حجّ و زکوٰۃ کو ۔
جانا امام بغض و حسد بے ثبات کو۔

اتنی خوشی ہے تجھ کو میلادِ حبیب پر۔
اور غم ذرا نہیں ہے وصالِ حبیب پر۔

تجھ کو نہیں ہے یاد وصالِ نبی کا وَقْت۔
مغموم تھا جہان یہ افلاک و بحر و دَشْت۔

جب رحلتِ حضور تھی غمگین تھا سماں۔
ابلیس خوش ہوئے جو تھے غمگین مومناں۔

بغض و حسد کی رِیت کو تقدیس کہدیا۔
اور جانثارِ حق کو ہی ابلیس کہدیا۔

راقم حقیقتوں سے یہ نا آشنائی کیوں۔
سرکارِ مصطفیٰ سے ہی یہ بے وفائی کیوں۔


✍️ایم راقم نقشبندی !!!!
ﮐﯿﺎﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻏﻼﻑ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺮ

ﮐﯽ ﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﭼﮍﮬﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔

ﮐﺮﻭﮌﻭﮞ ﺭﻭﭘﮯ ﺧﺮﭺ ﮨﻮﺗﮯ

ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻧﮧ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ

ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼٰ ﻧﮩﯿﮟ

ﻟﮕﺎﺗﺎ؛ ﮐﯿﻮﮞ ؟؟؟

حج کے دوران آج کل ہم جہاں سعی (اب تین منزلوں پر سعی ہوتی ہے) اور رمی (یہ بھی دو یا تین منزلوں پر ہوتی ہے) کرتے ہیں کیا نبی پاک اور صحابہ کرام وہیں یہ مناسک ادا کرتے تھے؟

ﻓﺘﻮﯼٰ ﺻﺮﻑ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮨﮯ

ﮐﯿﺎ ؟؟؟

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﻟﻠﻪ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﭘﺮ ﺧﻮﺷﯽ

ﻣﻨﺎﺅ

ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﻧﺲ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 11

ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮨﻮﺍ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺳﺎﺭﮮ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ

ﺭﺣﻤﺖ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺑﯿﺠﮭﺎ ---

ﭘﺎﺭﮦ 17 ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 107

ﻧﺒﯽﷺ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﯿﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮨﻮ

ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟؟؟

ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﮨﻢ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ

ﮐﺮﯾﮟ؟؟

ﺭﮨﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ

ﻣﻨﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ

ﻋﻤﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺜﻤﺎﻥ ؓ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ؓ ﮐﮯ ﺍﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﯾﻘﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻌﻤﺖ ﺍلکبرﯼٰ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 6 اور 7 ﻏﻮﺭ ﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ۔

ﺍﺏ ﺭﮨﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮐﯿﺴﺎ؟ ﺟﻮ ﺁﺝ

ﮐﻞ ﮨﻢ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ

ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ؟؟؟

ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﻮﮞ گا ﮐﮧ ﺟﻮ ﻋﻤﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ

ﺧﻼﻑ ﻧﮧ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؛ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺗﺎ

ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﺟﻮ ﺁﺝ ﮐﻞ ﭘﯿﭙﺮ ﭘﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ

ﺑﮭﯽ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﮐﯿﻮﮞ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺍﯾﺴﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﯾﺮ ﺯﺑﺮ

ﭘﯿﺶ، ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔

ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﭘﺮ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﺁﺝ ﮨﻢ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ،

ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ، ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ

ﺗﮭﺎ؟؟؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺻﺎﻑ ﮨﮯ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ

ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺛﻮﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﻠﻪ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐﷺ ﮐﺎ

ﻣﯿﻼﺩ ﺩﮬﻮﻡ ﺩﮬﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮦ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﻧﮯ

ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔۔۔ آﻣﯿﻦ
 

محمدداؤدالرحمن علی

خادم
Staff member
منتظم اعلی
محترم المقام
آقا نامدارﷺ نے اپنے یوم ولادت پر کون سا عمل کیا۔؟؟؟؟اور کس عمل کی امت کو تلقین فرمائی۔؟؟؟
بطور طالب علم ،ہماری رہنمائی فرمادیں۔
 

محمدداؤدالرحمن علی

خادم
Staff member
منتظم اعلی
ﺍﻟﻠﻪ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﭘﺮ ﺧﻮﺷﯽ

ﻣﻨﺎﺅ

ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﻧﺲ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 11
میرے معزز و محترم بھائی آپ نے سورۃ یونس کی آیت نمبر11 کا ترجمہ پڑھا ہے۔؟؟؟؟؟؟؟
 

ایم راقم

وفقہ اللہ
رکن
ﮐﯿﺎﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻏﻼﻑ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺮ

ﮐﯽ ﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﭼﮍﮬﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔

ﮐﺮﻭﮌﻭﮞ ﺭﻭﭘﮯ ﺧﺮﭺ ﮨﻮﺗﮯ

ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻧﮧ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ

ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼٰ ﻧﮩﯿﮟ

ﻟﮕﺎﺗﺎ؛ ﮐﯿﻮﮞ ؟؟؟

حج کے دوران آج کل ہم جہاں سعی (اب تین منزلوں پر سعی ہوتی ہے) اور رمی (یہ بھی دو یا تین منزلوں پر ہوتی ہے) کرتے ہیں کیا نبی پاک اور صحابہ کرام وہیں یہ مناسک ادا کرتے تھے؟

ﻓﺘﻮﯼٰ ﺻﺮﻑ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮨﮯ

ﮐﯿﺎ ؟؟؟

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﻟﻠﻪ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﭘﺮ ﺧﻮﺷﯽ

ﻣﻨﺎﺅ

ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﻧﺲ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 11

ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮨﻮﺍ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺳﺎﺭﮮ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ

ﺭﺣﻤﺖ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺑﯿﺠﮭﺎ ---

ﭘﺎﺭﮦ 17 ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 107

ﻧﺒﯽﷺ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﯿﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮨﻮ

ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟؟؟

ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﮨﻢ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ

ﮐﺮﯾﮟ؟؟

ﺭﮨﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ

ﻣﻨﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ

ﻋﻤﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺜﻤﺎﻥ ؓ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ؓ ﮐﮯ ﺍﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﯾﻘﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻌﻤﺖ ﺍلکبرﯼٰ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 6 اور 7 ﻏﻮﺭ ﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ۔

ﺍﺏ ﺭﮨﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮐﯿﺴﺎ؟ ﺟﻮ ﺁﺝ

ﮐﻞ ﮨﻢ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ

ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ؟؟؟

ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﻮﮞ گا ﮐﮧ ﺟﻮ ﻋﻤﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ

ﺧﻼﻑ ﻧﮧ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؛ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺗﺎ

ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﺟﻮ ﺁﺝ ﮐﻞ ﭘﯿﭙﺮ ﭘﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ

ﺑﮭﯽ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﮐﯿﻮﮞ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺍﯾﺴﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﯾﺮ ﺯﺑﺮ

ﭘﯿﺶ، ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔

ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﭘﺮ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﺁﺝ ﮨﻢ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ،

ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ، ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ

ﺗﮭﺎ؟؟؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺻﺎﻑ ﮨﮯ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ

ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺛﻮﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﻠﻪ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐﷺ ﮐﺎ

ﻣﯿﻼﺩ ﺩﮬﻮﻡ ﺩﮬﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮦ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﻧﮯ

ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔۔۔ آﻣﯿﻦ
سب سے پہلی بات یہ ہے کہ آپ نے تعصب کے چشمے سے یہ سارا تبصرہ کیا ہے اگر آپ اصلاح و تنقید کی نیت سے تعصب کا چشمہ اتار کر دیکھتے تو مضمون ہی میں میری ساری نظم کا خاصہ موجود ہے " شکوہِ مومناں" مومنوں کا شکوہ ہے مسلمانوں سے ناکہ غیر مسلموں سے ۔ اور جناب ہم نے کب انکارِ میلاد النبی کیا ہے بتائیں نبی کے میلاد کا انکار تو غیر مسلم بھی نہیں کرتے ہم تو پھر ان کی امت ہیں۔ لیکن بات یہ ہے کہ جس طرح آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے میلاد کی خوشی کی ہے مسلمانوں کو چاہیے کہ ویسے ہی میلاد منائیں۔
 

ایم راقم

وفقہ اللہ
رکن
ﮐﯿﺎﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻏﻼﻑ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺮ

ﮐﯽ ﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﭼﮍﮬﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔

ﮐﺮﻭﮌﻭﮞ ﺭﻭﭘﮯ ﺧﺮﭺ ﮨﻮﺗﮯ

ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻧﮧ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ

ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼٰ ﻧﮩﯿﮟ

ﻟﮕﺎﺗﺎ؛ ﮐﯿﻮﮞ ؟؟؟

حج کے دوران آج کل ہم جہاں سعی (اب تین منزلوں پر سعی ہوتی ہے) اور رمی (یہ بھی دو یا تین منزلوں پر ہوتی ہے) کرتے ہیں کیا نبی پاک اور صحابہ کرام وہیں یہ مناسک ادا کرتے تھے؟

ﻓﺘﻮﯼٰ ﺻﺮﻑ ﺁﻗﺎ ﷺ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮨﮯ

ﮐﯿﺎ ؟؟؟

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﻟﻠﻪ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﭘﺮ ﺧﻮﺷﯽ

ﻣﻨﺎﺅ

ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﻧﺲ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 11

ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮨﻮﺍ

ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺳﺎﺭﮮ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ

ﺭﺣﻤﺖ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺑﯿﺠﮭﺎ ---

ﭘﺎﺭﮦ 17 ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺁﯾﺎﺕ ﻧﻤﺒﺮ 107

ﻧﺒﯽﷺ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﯿﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮨﻮ

ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟؟؟

ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﮨﻢ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ

ﮐﺮﯾﮟ؟؟

ﺭﮨﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ

ﻣﻨﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ

ﻋﻤﺮ ،ؓ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺜﻤﺎﻥ ؓ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ؓ ﮐﮯ ﺍﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔۔۔

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﯾﻘﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻌﻤﺖ ﺍلکبرﯼٰ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 6 اور 7 ﻏﻮﺭ ﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ۔

ﺍﺏ ﺭﮨﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮐﯿﺴﺎ؟ ﺟﻮ ﺁﺝ

ﮐﻞ ﮨﻢ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ

ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ؟؟؟

ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﻮﮞ گا ﮐﮧ ﺟﻮ ﻋﻤﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ

ﺧﻼﻑ ﻧﮧ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؛ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺗﺎ

ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﺟﻮ ﺁﺝ ﮐﻞ ﭘﯿﭙﺮ ﭘﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ

ﺑﮭﯽ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﮐﯿﻮﮞ کہ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﺍﯾﺴﯽ ﭘﺮﻧﭩﻨﮓ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﯾﺮ ﺯﺑﺮ

ﭘﯿﺶ، ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔

ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﭘﺮ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ

ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﺁﺝ ﮨﻢ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ،

ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺋﯿﮏ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ، ﮐﯿﺎ ﺻﺤﺎﺑﮧ ؓ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ

ﺗﮭﺎ؟؟؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺻﺎﻑ ﮨﮯ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ

ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺛﻮﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﻠﻪ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐﷺ ﮐﺎ

ﻣﯿﻼﺩ ﺩﮬﻮﻡ ﺩﮬﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮦ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﻧﮯ

ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔۔۔ آﻣﯿﻦ
میں چند سوالات کرتا ہوں ۔ آپ کے جوابات کا منتظر رہوں گا ۔
کیا آپ نے داڑھی رکھی ہے؟ اگر نہیں رکھی تو کیوں ؟ اگر رکھی ہے تو کس بنا پر؟ کہاں سے یہ ثابت ہے؟
آپ پانچ نمازیں پڑھتے ہیں ؟ اگر پڑھتے ہیں تو کیوں؟ اور اگر نہیں پڑھتے تو کیوں؟ کہاں سے یہ ثابت ہے؟
غرض آپ کوئی بھی سنت ادا کرتے ہیں کس بنا پر ادا کرتے ہیں؟؟
 
Top