نعیم کی جانب سے حالیہ مواد

  1. ن

    غیر مقلدین کی گُل افشانیاں

    بجا فر مایا آپ نے کتنا اچھا ہو ان کو بتایا جائے جناب عالی آپ حمام میں کس قدر ننگے ہیں ۔اپنے اکابرین اور نام نہاد محقیقین کے فتاویٰ پڑھیں جو بقول آپ کسی کوک شاستر کم نہیں ۔اپنے گھر کی خبر لو ۔اور احناف پر کیچڑ اچھالنے سے احتراز کرو ۔ کتنے نا عاقبت اندیش ہیں یہ لوگ۔ شیشے کے گھر میں بیٹھ کر...
  2. ن

    غیر مقلدین کی گُل افشانیاں

    مسئلہ:بیوی سے ہمبسترہونے سے پہلے غسل کرنا سنت ہے ـ وسنت است غسل از برائے مجامعت ( عرف ص ۱۴ ،نواب بھوپالی) مسئلہ: ٹوپی اور عمامہ ہوتے ہوئے بر ہنہ سر نماز پڑھنا مکروہ ہے ـ یا بنی آدم خذو زینتکم عند کل مسجد ۔اس آیت پاک سے ثابت ہوا کہ ٹوپی اور عمامہ سے نماز پڑھنا اولیٰ ہے کیونکہ لباس زینت ہے ،اگر...
  3. ن

    اہل حدیث

    حسن خان بہت صحیح اور درست فر مایا ۔مثال اور ممثل لہ میں کیا ہی مطابقت ہے ہمیں امید ہے مزید آپ کا قلم جولانیاں دکھائے گا ۔خدا کرے آپ کا قلم اور زبان باطل کیلئے اللہ کی تلوار بنیں۔فجزاک اللہ احسن الجزا
  4. ن

    غیر مقلدین کی گُل افشانیاں

    مسئلہ:نبیذ میں اگر نشہ اور شدت نہ پیدا ہوئی ہو تو اس کا پینا جائز ہے ۔والنبیذ حلال اذا لم یشتد ولم یشکر۔ (کنز ص 104 نواب حیدرآبادی) مسئلہ: نماز میں جمع تقدیم وتاخیر بلا عذر شرعی محض دنیاوی ضرورت کے پیش نظر بھی جائز ہے ۔یجوز الجمع بین الظہر والعصر وکذالک بین المغرب العشاء جمع تقدیم وتاخیر بسفر...
  5. ن

    غیر مقلدین کی گُل افشانیاں

    غیر مقلدین کی گُل افشانیاں اس پوسٹ میں غیر مقلدین کے مسائل ملاحظہ فر مائیں تقلید سے انکاری کا نتیجہ کیسی کیسی گمراہی کا سبب بنا۔ مسئلہ: قرآن کریم بلا وضو اور بلا غسل چھونا جائز ہے ۔ محدث را مس مصحف جائز باشد۔(نواب بھو پالی) مسئلہ: عورت مرد کی امامت کر سکتی ہے۔ودلیل صریح تصحیح کہ مانع...
  6. ن

    نماز تراویح آٹھ رکعات سنت یا بیس رکعات؟

    محدث کبیر حضرت مولانا عبد الحق صاحب اعظمی ۔شیخ الحدیث دارالعلوم دیوبند “احسن التنقیح لرکعات التراویح ۔مؤلفہ مناظر اسلام حضرت مولانا طاہر حسین گیاوی “ کی تقریظ میں فرماتے ہیں: “بیس رکعت تراویح سے متعلق اکابر علماء کرام کی بہت سی مدلل ومفصل تصانیف موجود ہیں جو اہل حق کیلئے مفید اور رہنما ثابت ہو...
  7. ن

    تقلید مجھے سمجھا دو۔!

    ناصر نعمان صاحب یہ صاحب مقصد لے کر ہی نہیں آئے ان کی نیت میں فتور ہے آپ دس بیس صفحہ لکھ ڈالیں ،دلائل کے انبار لگادیں کوئی فائدہ نہیں۔
  8. ن

    نواب صدیق حسن خان کا اجتہاد

    نواب صدیق حسن خان صاحب کے نور نظر سلفیوں کے پیشوا ،امت محمدیہ صلی اللہ علیہ وسلم کے مجرم ،صحابہ کرام کے دشمن نواب نور الحسن خان کی خود اجتہادی ملاحظہ فر مائیں۔ (1) اصول میں یہ بات طئے ہو گئی ہے کہ صحابہ کا قول حجت نہیں ۔ (2) صحابہ کا اجتہاد امت میں کسی فر د پر بھی حجت نہیں ۔ (3)اجماع وقیاس...
  9. ن

    تقلید مجھے سمجھا دو۔!

    جناب عالی ایک بات آپ بھول رہے ہیں شاید پہلی پوسٹ میں آپ نے حوالہ کا مطالبہ کیا تھا ملنگ صاحب نے “الکلام فی اثبات التقلید“ کی لنک دی تھی ۔اب سوال یہ ہے کیا آپ نے مذکورہ کتاب کا مطالعہ کر لیا ۔اگر ہاں تو اس کی عبارت پر جو اشکال ہو وہ پیش کریں ۔اگر نہیں تو براہ کرم مطالعہ کرلیں ۔دوسری بات جو میں نے...
  10. ن

    طاہر القادری اپنے ہی ہم مسلک کی نظر میں ۔۔۔!

    شکریہ ذی شان نصر معلومات میں گرانقدر اضافہ ہوا
  11. ن

    دیکھ غافل اپنی آنکھوں کا ذرا شہتیر بھی(ملفوظات اعلیٰ حضرت

    دیکھ غافل اپنی آنکھوں کا ذرا شہتیر بھی(ملفوظات اعلیٰ حضرت) خان صاحب ( مولانا احمد رضاخاں صاحب) نے یہ ثابت کرنے کیلئے کہ شیخ مرید سے جدا نہیں ہر آن ساتھ ہے ایک واقعہ لکھا ہے ۔ ہم اسے ملفوظ جلد دوم کے ص 45۔46 سے نقل کرتے ہیں ۔ “ حافظ الحدیث احمد سلجماسی کہیں تشریف لے جاتے تھے۔راہ میں اتفاقا آپ...
  12. ن

    تقلید مجھے سمجھا دو۔!

    اصلی حنفی صاحب کیوں تجاہل عارفانہ سے کام لے رہے ہیں ۔اگر آپ حق کے متلاشی تھےتو“الکلام فی اثبات التقلید “ کا مطالعہ کافی تھا وہ تمام گھسے پٹے سوالات جو اٹھا رہے ہیں مذکورہ کتاب میں کافی وشافی جوابات موجود ہیں۔ میری گزاش ہے باقی باتیں چھوڑ کر اصل مقصد کی طرف آجائیں۔ہم تم کو آزمائیں تم ہم کو...
  13. ن

    مطالعہ بریلویت ۔ ۔ ۔ ایک تحقیقی جائزہ : 4 :

    “یہ وہ مشرکانہ عقائد ہیں جن کی اسلام میں کوئی گنجائش نہیں “ بلا ریب کوئی گنجائش نہیں ۔یار لوگوں نے ایسی گنجائش نکالی جو اس گنجائش کو نہ مانے وہ کافر،منافق ، حیوان سے بدتر۔اللہ جانے خان بابا حشر میں کیا جواب دیں گے۔ نور الاسلام صاحب شکریہ ،بہت کچھ پڑھنے کو مل رہا ہے ۔جاری رکھیں
  14. ن

    تقلید شخصی کی شرعی حیثیت

    تقلید شخصی کی شرعی حیثیت حق تعالیٰ فرماتا ہے ماٰاتکم الرسول فخذوہ یعنی نبی صلی اللہ علیہ وسلم جو کچھ فرماویں اس کو قبول کرلو جس کا مطلب یہ ہوا کہ چوں و چرا کی اجازت نہیں صرف آپ کے ارشاد کو بلا دلیل مان لیا کرو مثلاً نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ صبح کی نماز دو رکعت ہے تو کسی کو یہ پوچھنے...
Top